måndag 30 november 2009

Första Advent(Lite försenat)



Ja, här kommer en lite försenad bloggning om första advent, eftersom jag äntligen har lyckats komma in igen.
Buster har börjat rugga av sig bebisfjädrarna och säger att han "gör sig fin för eventuella damer till jul".
Sam sitter och håller med, medan Frodo surar som vanligt. Jag antar att han också vill rugga av sig lite och driva mig till vanvett.
Lite om bilderna då: Bilden på Buster, ja vad kan man säga. Han ser ganska stolt ut, för att säga det rätt, och verkar tycka allt är toppen.
Jag tycker mer att han ser nedlåtande ut, men han säger att det är hans "pose"
Bilden på Frodo och Sam visar dem på gardinstången. Sam ser allmänt lat ut enligt mig, medan Frodo ser ut som en kutryggig gammal gubbe. Själv säger han att han var påväg in i en perfekt uppburning, men att jag kom och störde mitt i framförandet.
Ja, ja, man vet inte vad man ska säga om dessa fåglar, men man får helt enkelt stå ut.

Hoppas att ni hade en bra advent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar