torsdag 4 mars 2010

Buster

Jaha, nu är det så att jag har tagit reda lite om Busters släkt. Det mesta kommer från Kraxarna som handlar om bland annat Busters mormor Petronella, men även de andra tre undulaterna Winchester, Rosie och Fjårdor och nymferna Isabella och Lizette. Det kommer även saker från Vilda Paradis det ställe där jag köpte Buster. Vilda Paradis drivs av Angelica, eller Knytt som hon kallar sig på datorn.
Så, nu går jag vidare till själva Busters släkt: Hans mormor, Pippi Petronella fick med hanen Tinnitus 6 ungar; Minus, Frida, Diamanda, Purple Rain, Platon och Busters mamma Skyline. Skyline fick sedan med hanen Didrik, Didde, som han kallas, 6 ungar(De fick sju allt som allt, men den första dog). Jag vet inte namnen på alla. Bara Busters.

Jag hoppas att ni förstod det jag skrev. Annars är det bara att fråga.

3 kommentarer: