tisdag 14 december 2010

Länge sedan, igen!

Ja, nu har det gått ett tag igen från senaste gången jag skrev här. Jag ska absolut försöka bättra mig. Och försöka få ordning på datorn så att jag kan lägga upp bilder här på bloggen igen.
Så, nu lite nyheter: Busters irisring har börjat synas lite grann, den har varit ganska sen, och han har haft sin första "stora" ruggning. Nu har han mörknat avsevärt, men har inte fått den färg han ska ha än.
Sams klor har Fortfarande inte blivit klippta. Vi måste verkligen, verkligen ta tag i det. Men vi kommer inte kunna klippa särskilt mycket, eftersom pulpan(ett blodkärl i klorna) ligger ganska långt fram. Man ser det på att klorna är väldigt mörka. Vi jämför med Busters, som är nästan helt ljusa och då är både Frodos och Sams rätt långt fram.
Frodo har fått lite mer självförtroende, även om det inte har ökat sådär jättemycket. Han är fortfarande rädd för många saker, bland annat för att sitta på handen någon längre tid. Frodo har även fått en oroande kulmage, även om han är ute och flyger, klättrar och springer runt dagarna i enda. Om den inte börjar försvinna snart får vi kanske kontrollera det. Om ni har några tips vad man kan göra, får ni gärna kommentera dem.
Sådär, det var allt för nu, men jag ska försöka uppdatera så snart jag kan igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar